Passer au contenu principal

Transparent LED Film toegepast bij Manulife Tower in Singapore

Onthuld in de Manulife Tower, gelegen in het hart van het Central Business District van Singapore, sluit de LED film naadloos aan op de glazen wand van het Manulife's Client Service Centre. Het ligt ook strategisch tegenover de stoep van een drukke kruising en de uitgang van een treinstation met veel voorbijgangers. Door de interactieve inhoud in levendige kleuren weer te geven, trekt de innovatieve Color Transparant LED-film van LG voorbijgangers aan, waarbij de nadruk wordt gelegd op de obsessie van het merk Manulife om met mensen om te gaan met creativiteit en energie.

 

Unieke Signage-oplossing die de nieuwsgierigheid van voorbijgangers wekt

De LG Color Transparent LED Film is uitgerust met vijf kinetische bewegingssensoren bovenaan om te reageren als er mensenmassa's langslopen. Deze sensoren volgen de bewegingen van voorbijgangers en activeren op hun beurt de inhoud. Om het publiek op een spannendere manier te betrekken, wordt de multimedia-inhoud op maat gemaakt, met seizoensgebonden content die aangepast wordt aan diverse lokale festiviteiten zoals Chinees Nieuwjaar, Hari Raya, Mid-Autumn Festival, Kerstmis en meer.

 

"Bij Manulife zijn we erop gebrand mensen de kans te geven om actief deel te nemen en met ons te communiceren. Met onze recente aankoop en verhuizing naar onze eigen Manulife Tower, moesten we een ervaring creëren aan de mensen die ons nieuwe thuis in het zakendistrict willen bezoeken, aldus Kwek-Perroy Li Choo, Chief Customer & Transformation Officer, Manulife Singapore. "We waren op zoek naar een oplossing die ons in staat stelt om het natuurlijke licht in ons Client Service Centre te laten schijnen en ons tegelijkertijd een ruimte te geven waar mediacontent strategisch en op maat gemaakt kan worden en waar we voorbijgangers kunnen verrassen. Wij waren erg blij toen we de Transparent LED Film technologie ontdekten. Met individuele interactieve sensoren en luidsprekers zal elke voorbijganger genieten van een bijzondere ervaring van zowel geluid als licht terwijl hij of zij langsloopt".

 

Digital Signage opnieuw uitdenken voor onbegrensde installatiemogelijkheden

De LG Color Transparent LED Film is een revolutie op het gebied van displaytechnologie, waarmee LG zich inzet om de digital signage industrie vooruit te helpen door verschillende oplossingen te bieden voor verschillende verticals. Met deze oplossing kunnen bedrijven nieuwe en creatieve opties toepassen om te integreren in de ruimte.

De volgende generatie LG Color Transparent LED-folie kan gemakkelijk worden geïnstalleerd omdat deze zelfklevend is en gemakkelijk kan worden bevestigd op glazen oppervlakken zonder enige ingewikkelde constructies. Wanneer getransformeerd tot een levendig digitaal canvas, levert de transparante LED-film een breed scala aan kleuren met behulp van een 24 mm pitch om merklogo's, pictogrammen, foto's en zelfs hele video's in verschillende kleurencombinaties weer te geven.

De LG Color Transparent LED Film ondersteunt ook krommingen tot 1.100R concaaf om meer flexibiliteit en aanpassing voor gebogen glas of raamtoepassingen mogelijk te maken. Met een hoge transparantie van 73 procent kunnen verschillende scenes worden gerealiseerd zonder het oorspronkelijke ontwerp van het gebouw aan de buitenkant te wijzigen. Wanneer de LED wordt ingeschakeld, geeft de folie de inhoud en informatie weer als digital signage. Als de folie wordt uitgeschakeld, is de folie onopvallend en gaat volledig op in het glas op.

"Nu de consument steeds geraffineerder wordt, zoeken bedrijven voortdurend naar nieuwe manieren om hun aandacht te trekken en de betrokkenheid van het merk te vergroten", zegt de heer Shawn Han, Managing Director bij LG Electronics Singapore. "De LG Color Transparent LED Film is een opvallende technologie in de zich steeds verder ontwikkelende digital signage markt en biedt bedrijven als Manulife Singapore de mogelijkheid om innovatieve toepassingen te creëren met een unieke en effectieve aanpak, die op hun beurt de aandacht van hun doelgroepen trekken.

 

| Temps de lecture:

A propos de l'auteur

LG